poniedziałek, 30 września 2013

Kokosanki


Tym razem gościnnie wpis dodaje siostra Patrycji - Ewelina. Kokosanki robiłam z myślą o Dniu Chłopaka - mój wręcz uwielbia odpustowe makrony i zjada je w ogromnych ilościach. Są banalne w wykonaniu i przepyszne w smaku. Mam nadzieję, że będą smakowały mojemu chłopakowi tak samo jak Patrycji, która ledwo po wyciągnięciu z piekarnika cały czas podbierała ;)
E.


Składniki (6 sztuk):
• 300 g wiórków kokosowych
• szklanka cukru
• 4 białka

Wykonanie:
Białka ubić na sztywno. Dodać cukier i dalej miksować przez 5 minut na najwyższych obrotach. Następnie zmniejszyć obroty miksera i dosypać wiórki kokosowe. Wyłożyć az pomocą dużej łyżki na posmarowaną wcześniej olejem blachę, formując kulki. Piec w piekarniku w temperaturze 160-170 stopni około 20-25 minut, aż się zarumienią. Smacznego! 




2 komentarze:

  1. Uwielbiam rozmaite kokosowe wyroby! Prześliczne ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przypomniałabym sobie ich smak, to mój smakołyk z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.